قیمت دیگ و مشعل | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت دیگ و مشعل | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت دیگ و مشعل: مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دیگ و مشعل را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت دیگ و مشعل دست دوم- دیگ موتورخانه چیست- قیمت دیگ چدنی شوفاژکار 400- قیمت دیگ فولادی- انواع دیگ موتورخانه- قیمت پره دیگ 300- قیمت کاور دیگ موتورخانه- قیمت دیگ فولادی آب بندکه تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


قیمت دیگ و مشعل: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت دیگ و مشعل دست دوم- دیگ موتورخانه چیست- قیمت دیگ چدنی شوفاژکار 400- قیمت دیگ فولادی- انواع دیگ موتورخانه- قیمت پره دیگ 300- قیمت کاور دیگ موتورخانه- قیمت دیگ فولادی آب بندخواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دیگ و مشعل باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

قیمت دیگ و مشعل- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دیگ و مشعل در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دیگ و مشعل دست دوم- دیگ موتورخانه چیست- قیمت دیگ چدنی شوفاژکار 400- قیمت دیگ فولادی- انواع دیگ موتورخانه- قیمت پره دیگ 300- قیمت کاور دیگ موتورخانه- قیمت دیگ فولادی آب بندبا ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از دیگ و مشعل را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

دیگ و مشعل طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید دیگ و مشعل لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

دیگ های چدنی یکی از رایج ترین تجهیزات گرمایشی ساختمان می باشند و در ساختمان هایی که سیستم گرمایش آنها حرارت مرکزی با آب گرم است، مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت دیگ و مشعل- از دیگ های چدنی معمولا در صنایع و ساختمان های کوچک به منظور تامین آب گرم مصرفی و همچنین آب گرم مورد نیاز سیستم گرمایشی (رادیاتور، فن کویل، یونیت هیتر و غیره) استفاده می شود. آب گرم شده توسط دیگ های چدنی (دیگ شوفاژ چدنی) در یک سیکل بسته گردش دارد و از طریق کویل یا مبدل ها با آب و محیط تبادل حرارت می کند.

همانطور که از نام دیگ های چدنی مشخص است، جنس پره های این دیگ ها از چدن ریخته گری آتش خوار می باشد که در برابر دما، زنگ زدگی و خورندگی ناشی از گردش آب مقاوم می باشند. قیمت دیگ و مشعل- دیگ های چدنی دارای یک پره در جلو و یک پره در انتها و تعدادی پره متناسب با ظرفیت دیگ مابین این دو پره می باشند که پره های میانی دارای ابعاد و شکل یکسان می باشند. بین پره ها از بوشن یا مغزی به منظور آب بندی استفاده می شود.

 قیمت دیگ چدنی

دیگ های چدنی دارای محفظه ای جهت نصب مشعل می باشند که شعله مشعل در فضای بین پره های دیگ قرار می گیرد و حرارت خود را به آب در گردش منتقل می کند و گازهای حاصل از احتراق نیز توسط محفظه دود کش به فضای خارج منتقل می شوند. قیمت دیگ و مشعل-  معمولا دیگ های چدنی دارای فشار کاری های پایین می باشند و حداکثر تا فشار 5 اتمسفر (بار) را می توانند تحمل کنند. از مزایای دیگ های چدنی می توان به قابلیت تعویض پره ها در صورت بروز ترک یا آسیب دیدگی اشاره کرد، همچنین این دیگ ها قابلیت اضافه کردن پره جهت دستیابی به ظرفیت بالاتر را دارند که در دیگ های فولادی این قابلیت وجود ندارد. معمولا تعداد پره های دیگ های چدنی آب گرم بین 4 الی 20 پره می باشد. استفاده از دیگ های چدنی در مناطق سردسیر که اختلاف دمای بین آب رفت و برگشت زیاد می باشد جهت جلوگیری از ترک خوردگی پره های چدنی توصیه نمی شود.

 قیمت دیگ و مشعل | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

دیگ چدنی موتورخانه

نحوه انتخاب دیگ و بهره برداری از آن

ظرفیت دیگ چدنی می بایست متناسب با انرژی مورد نیاز برای سیستم گرمایشی ساختمان یا استخر و آب گرم مصرفی باشد. قیمت دیگ و مشعل- برای محاسبه ظرفیت دیگ چدنی در کاربری مسکونی می توان از رابطه سرانگشتی 150 کیلوکالری به ازای هر متر مربع زیر بنای خالص استفاده کرد، 20 درصد به ظرفیت محاسبه شده دیگ چدنی به عنوان ضریب اطمینان اضافه می شود. (محاسبه فوق برای شهرهایی با آب و هوای معتدل صادق می باشد.)

انتخاب مشعل متناسب با ظرفیت حرارتی دیگ چدنی (برای انتخاب مشعل مناسب می بایست ظرفیت مشعل 20 درصد از ظرفیت دیگ بالاتر در نظر گرفته شود.)

برای ساختمان هایی با 8 واحد مسکونی و یا بیشتر یا متراژ خالص بیش از 1000 متر مربع توصیه می شود از دو دیگ آب گرم با 60 درصد از ظرفیت گرمایی برآورد شده کل استفاده شود تا در صورت خرابی یا سرویس یکی از دیگ ها یا مشعل ها، دیگ دیگر به تنهایی بتواند بخش عمده ای از گرمایش مورد نیاز را تامین نماید.

استفاده از سیستم رسوب زدا یا سختی گیر مغناطیسی یا رزینی در آب ورودی به دیگ برای جلوگیری از تشکیل رسوب در پایپینگ، شیرآلات، پمپ و دیگ آب گرم.

تنظیم شعله مشعل تا طول محفظه احتراق (شعله باید طوری تنظیم شود که به انتهای دیگ برخورد نکند).

نصب و سرویس دیگ چدنی موتورخانه حتما توسط کارشناسان فنی متخصص انجام شود، زیرا اگر در هنگام نصب یا تعویض پره دقت کافی به عمل نیاید، دیگ مشکل آب بندی یا دود بندی پیدا می کند.

بعد از نصب دیگ چدنی، کاور دیگ برای جلوگیری از انتقال حرارت دیگ به محیط موتورخانه و همچنین زیبا سازی موتورخانه نصب شود.

برای کنترل مشعل و همچنین تنظیم دمای آب دیگ از ترموستات دیگ (آکوستات مستغرق) با گستره دمایی 30 الی 90 درجه یا 30 الی 110 درجه استفاده شود.

استفاده از شیر اطمینان و ترمومتر (دماسنج) و مانومتر (فشار سنج) جهت نمایش دما و فشار تولید شده توسط دیگ آبگرم موتورخانه

مشعل چیست و چرا انتخاب مشعل درست، اهمیت زیادی دارد؟

اکثر دیگ های بخار گرمای مورد نیاز خود را از سوختن سوخت دیگ بخار بدست می آورند. لوازمی برای احتراق وجود دارند که مشعل نامیده می شوند مثل سوخت انداز (stoker) ولی همه آنها سوخت و هوا را ترکیب می کنند تا مخلوط قابل احتراق تولید شود.
انتخاب مشعل متناسب با اندازه کوره، اکسیژن موجود برای تشکیل NOX را کاهش میدهد و همزمان با شکل شعله نیز میتوان درجه حرارت را کنترل نموده و به حداقل رسانید. از این طریق می توان قوانین و محدودیتهای زیست محیطی را در مورد میزان NOX خروجی به خوبی رعایت نمود. این روش عموماً نتایج مطلوبی به همراه دارد.

قیمت دیگ و مشعل- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – قیمت دیگ و مشعل– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات قیمت دیگ و مشعل دست دوم- دیگ موتورخانه چیست- قیمت دیگ چدنی شوفاژکار 400- قیمت دیگ فولادی- انواع دیگ موتورخانه- قیمت پره دیگ 300- قیمت کاور دیگ موتورخانه- قیمت دیگ فولادی آب بندپرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – قیمت دیگ و مشعل– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.